Nejlepší způsob, jak konečně přestat ztrácet čipové karty? Digitalizujte je!

Znáte to. Ráno jdete do práce a u vstupu saháte instinktivně po přístupové kartě, abyste si pípli a vešli. Jenže co to? Karta v kapse není. Na krku taky ne. Že byste ji nechali v autě? Nebo v kanceláři? Nebo je doma? V lepším případě kartu najdete a nic se neděje. V horším případě jste kartu ztratili. A musíte si nechat vystavit novou.

Přístupovou kartu k budově ztratil alespoň jedenkrát asi každý z nás, nebo ne ?

Kolik stojí ztráta přístupových karet?

V jednom nedávném americkém průzkumu zjistili, že 17,3 % uživatelů přístupových systémů ztratí ročně alespoň jedenkrát svou kartu nebo RFID čip.

Ve spojených státech spočítali, že náklady jen na obnovu nových karet jsou pro průměrnou společnost se 40 tisíci zaměstnanci tak vysoké, že by za to zaplatili jednoho zaměstnance na full time.

Můžete si dovolit takové bezpečnostní riziko?

A teď si představte, že velké množství ztracených přístupových karet a čipů nebude nikdy deaktivováno. Protože ti, kdo kartu ztratili zkrátka nenahlásí její ztrátu. Nebo nahlásí, ale dotyčný správce přístupového systému tu kartu zapomene deaktivovat.

A to znamená obrovské bezpečnostní riziko pro majitele budov. Nechtěným nálezcům takto ztracených karet a čipů najednou dáváte přístup ke všemu u vás ve firmě od vstupních dveří až po vaši serverovnu. A to rozhodně nechcete.

Jste si jisti, že se vaše plastové karty nedostaly do neoprávněných rukou ?

Přejděte na bezklíčové otevírání jednadvacátého století

Bezklíčové otevírání dveří je dnes standardem ve většině kancelářských budov. Ke vstupu zaměstnanců a návštěvníků do budov slouží plastové RFID karty, čipy, biometrické snímače. Hlavní nevýhoda plastových karet a čipů je jejich fyzické provedení. Když zaměstnanec kartu ztratí, musíte mu vydat novou.

Moderní přístupové systémy nahrazují zastaralou technologii RFID karet chytrými mobily, do kterých si nahrajete virtuální přístupovou kartu.

Virtuální přístupová karta eCard v mobilu

S eCard v mobilu už nikdy nebudete potřebovat fyzickou kartu ani čip, protože otevírat dveře budete svým mobilem. Je to pohodlné, levnější a hlavně bezpečné, než klasické klíčenky a plastové karty. Váš smartphone je pro přihlašování se do přístupového systému výrazně bezpečnější z jednoho prostého faktu – mobil si totiž jen tak někde nezapomenete. Máte ho pořád po kapsách a nosíte ho všude s sebou. Určitě i na záchod :-)

Posuďte sami výhody virtuální eCard od Aktionu

Otevírání dveří mobilem má ve srovnání s plastovými kartami další nepopíratelné výhody:

  • na eCard můžete napojit ovládání dalších systémů ve firmě.
  • otevírání dveří a ovládání závor
  • virtuální karty usnadní správu uživatelských oprávnění Vašim administrátorům
  • zcela odpadá nákup, vydávání, evidence a deaktivace plastových karet. Vydání karty lze vyřídit bez osobní návštěvy personálního oddělení.
  • všichni uživatelé přístupového systému získají větší pohodlí.
  • správce systému zvýší bezpečnost celého systému.

Jak funguje Aktion eCard?

Pomocí mobilu můžete jednoduše otevírat kterékoliv dveře, které jste dříve otvírali plastovou kartou nebo čipem. Funguje to jednoduše a dveře otevřete různými způsoby. Který si zvolíte je jen na vás.

- manuální režim - dveře se otevřou po stisknutí tlačítka v aplikaci
- automatický režim - dveře se otevřou přiblížením mobilu ke snímači
- automatický režim na pozadí - dveře se otevřou po probuzení telefonu s aplikací eCard spuštěnou na pozadí

Podívejte se na video

A co když ztratím mobil?

Tak se nic neděje. Do nového mobilu stačí nainstalovat aplikaci Aktion a je potřeba eCard znovu nastavit. Tu starou administrátor systému ihned deaktivuje.

A co když se mi mobil vybije?
I když se Vám mobil vybije a vy ho vůbec nezapnete, pořád je v něm dost energie na pípnutí kartou. To znamená, že si dveře otevřete i s vybitým telefonem.

Máte zájem o eCard u Vás ve firmě?
Kontaktujte nás nebo volejte 222 746 300.