Úvod > Aplikace > Stravovací systém Aktion ASTRIS

Stravovací systém Aktion ASTRIS



Stravovací systém ASTRIS je určen k řízení ve stravovacích provozech s charakterem závodního nebo pacientského stravování. V různých variantách instalace lze sestavit velmi rozsáhlé a komplikované systémy se širokou škálou funkcionality, ale také jednoduché varianty jen se základními funkcemi pro organizačně nenáročné provozy. Systém je naprogramován modulárně v technologii klient-server a jeho jednotlivé části spolu s jádrem lze instalovat samostatně. Podporuje ekonomické řízení při splnění individuálních požadavků a norem. Strávník využívá bezkontaktní kartu i pro bezhotovostní platby a odpadá adminsitrace stravenek. Umožňuje jednoduše vytvářet jídelníčky pro konkrétní dny. Podle objednávek strávníků poskytuje podklady pro denní provoz kuchyně včetně konečného měsíčního vyúčtování.

Více informací o konkrétních zařízeních naleznete na produktových stránkách: www.aktion.cz 

Kontaktujte nás

Vyberte řešení:

* údaje označené hvězdičkou jsou povinné
  • Velmi jednoduchá a intuitivní komunikace se strávníkem pomocí dotykové obrazovky
  • Strávník může komunikovat se systémem i ze svého pracovního PC
  • Burza jídel umožňuje nabídnout objednané jídlo ostatním strávníkům v případě, že byl překročen časový limit pro zrušení objednávky
  • Online propojení s potravinovým skladem umožňuje normování surovin a řízení zásob skladu
  • Systém výrazně podporuje dietologické postupy při sestavování jídelníčku a tím umožňuje vytvářet optimální skladbu stravy pro pacienty nemocnic, léčeben, domovů důchodců a jiných podobných zařízení, kde je strava součástí léčebného procesu
  • Nutriční hodnoty surovin jsou součástí informační základny a lze je velmi dobře využít k optimalizaci denních dávek živin pro strávníka včetně sestavení individuálního jídelníčku
  • Tvorba jídelníčků se mění na jednoduchou rutinní záležitost díky možnosti využívat archivní knihovnu s dříve již ověřenými jídelníčky
  • Kalkulace cen a stanovování finančních norem spotřeby surovin optimalizují hospodaření stravovacího provozu
  • Kategorizace strávníka umožňuje nastavit odlišné parametry objednávání a výdeje stravy pro skupiny strávníků
  • Pokladní modul, který je součástí celého systému, umožňuje prodej doplňkového sortimentu, případně může řešit i prodej hlavního jídla (restaurační bezobjednávkový prodej)
  • Vyúčtování stravy vůči strávníkovi je podloženo doprovodnými sestavami s různou mírou podrobnosti podle přání strávníka
  • Objednávkový integrovaný komplet iTerm
  • Integrovaný výdejní terminál (displej pro výdejce, čtečka čipových karet)
  • Pokladní PC s cash kontejnerem, zákaznickým displejem, tiskárnou stvrzenek, snímačem čárových kódů, digitální váhou, snímačem ID karet
  • Výdejní počítačový integrovaný komplet pro funkcionálně složité instalace (displej, minipočítač, čipová čtečka, nastavitelný stojan)
  • Čtečka čipových karet pro správce systému